.

.

sunnuntai 6. lokakuuta 2019

Ytremont



Ungdomsföreningen gav klartecken till att lägga laminat i nedre våningen. Och jag får själv, inom en viss budgetram, välja hurdant golv jag vill ha. Så nu har jag surfat runt en del och kommit fram till att det skulle passa bra med ett golv som påminner om riktigt trägolv.

Imorgon bär det i väg upp till Varutjänst för att se hur dant urval de har. 
Bilderna tagna från www.taloon.com 

Laminaatti Kronoflooring Castello Classic 1-sauva tammi Gunslinger 8 mm

 Laminaatti Kronoflooring Selection Clic Jalava Canada lauta 6 mm 3.23m²/pak     Laminaatti Kronoflooring Eurohome Loft 2-sauva tammi Outback 8 mm

Jag gjorde dessutom själv ett inköp, hittade en tapet som jag tänkte skulle passa på en av väggarna i köket. Så nu är det bara att vänta på att den anländer och sedan börja tapetsera. 
Köpt från www.karkkainen.com 


Och så ska jag måla trappan upp till övre våningen med en färg i ljusgrått hade jag tänkt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti