.

.

sunnuntai 6. lokakuuta 2019

Vitrinskåp

Jag har funderat på att sälja en hel del av mina möbler så man inte ska behöva släpa dem den från lägenheten då vi flyttar. Nå inte nu alla, men de som behöver få ett nytt hem 😀. Idas soffsäng, ladugårdsdörrarna, vitrinskåpet, dubbelgungstolen och eventuellt ett av skåpen i köket. 

Men utan vitrinskåp kan jag inte vara för har en hel del porslin som jag inte nämns sälja, bla. sådant som jag ärvt eller som annars är i användning, om inte annat så vid födisar och högtider. 

Så.

Jag hittade ett förmånligt skåp på nätet som tidigare funnits i en skola och efter att ha pratat med gubben som sålde det så köpte jag skåpet. Nu står det där i huset och väntar på att bli putsad och fylld med alla mina attiraljer. 


Jag blev direkt förälskat i skåpet. Det är inte för stort, inte för klumpigt, har rätt färg och doftar gott. Eventuellt sätter jag en tapet på bakväggen, men det kan jag bestämma mig för först då det står på sin plats i köket.

F*n, jag är VERKLIGEN på G 😂.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti